Hej! Du använder en gammal webbläsare

Så här jobbar Haninges kommunala förskolor

Vilken kommunal förskola ni än besöker i Haninge kommer du och ditt barn känna igen er. Alla Haninges kommunala förskolor arbetar efter samma pedagogiska upplägg och samma inriktning – för varje barns bästa. Vi har ett arbetssätt och samarbete inom våra förskolor som är välkänt och inspirerande långt utanför Haninges kommungräns. Haninges förskolor är en förebild för många förskolor runtom i landet.

Tillsammans med dig som vårdnadshavare, i ett nära och förtroendefullt samarbete, skapar vi de bästa förutsättningar för att just ditt barn ska utvecklas rikt och mångsidigt. Och när ditt barn är redo för förskoleklass har vi ett nära samarbete med grundskolan för att skapa en så smidig och sömlös övergång som möjligt från förskola till förskoleklass.

Senast uppdaterad: 23 maj 2018